سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمان
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

هیچ کس نداند خودمان میدانیم که ما جوان های امروزی دنبال کار میگردیم تا ثروتمند شویم تا بعد با ثروت مان هر کاری دل مان خواست بکنیم و تا میتوانیم عقده های مان را خالی بکنیم.0 برای همین از همان کلاس پنجم ابتدایی که می گفتند انشاء بنویسیم با این که همه ته دلمان ثروت را بسیار بسیار دوست میداشتیم اما برای خود شیرینی جلوی معلم و بالا بردن شخصیت علمی مان می نوشتیم مسلما علم بهتر است! اما دلمان می گفت نه بابا گور بابای علم، ثروت بهتر است .

حالا هم که بزرگ شده ایم همه مان کار را به عنوان ابزاری برای به دست آوردن همین ثروت می دانیم و برای همین دنبال یک کار نان و آب دار هستیم که آخرش ما را میلیاردر کند و فکر میکنیم اگر به این آرزوی مان برسیم دیگر هیچ مشکلی نداریم . شما ببخشید که ما این قدر کوته فکر هستیم اما خدا وکیلی امروزه اکثرا همین طوری فکر نمی کنند ؟!

غافل از اینکه ثروتمند شدن بی دردسر نیست و همه آن هایی که دارند پول های شان را پارو می کنند برای رسیدن به این پارو کشی خیلی چیز ها را از دست داده اند. خانواده ، سلامتی و جوانی! البته آخرش فقط 25 هزارم درصدشان ثروتمند شدند تازه از این میان هم خیلی ها شان معتاد شدند چون قبلش فکر می کردند با این ثروت هر کاری می توانند بکنند یعنی یک قدرت تمام عیار خواهند داشت اما بعدا فهمیدند زهی خیال باطل!

پس اگر با این بهانه دنبال کار می گردید یا مشغول کارکردن هستید می توانید از همین الآن خودتان را کنار بکشید و یا کمی بیشتر فکر کنید که مهم ثروتمند شدن نیست.

آمدیم و ثروتمند شدیم، حالا چه طوری و در چه راهی خرجش کنیم؟


[ سه شنبه 88/10/22 ] [ 2:48 عصر ] [ سماء ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 32905